Locatie huwelijksfeest Kermt – De Waterhoek

huwelijksfeest Kermt - Een luisterrijke locatie voor een huwelijksfeest op een geringe afstand van Kermt - De Waterhoek

De Waterhoek, een prachtplek voor een huwelijksfeest bij Kermt

Zoekt u een plek voor een huwelijksfeest bijKermt in een aantrekkelijke idyllische locatie? Het lieflijke domein De Waterhoek met de stijlvolle kasteelhoeve is de ideale plek voor uiteenlopende aangelegenheden. Van een huwelijksfeest tot seminars, familiefeesten, productvoorstellingen, congressen, enzovoort. Bij ons kunt u volledig wegdromen in een prachtige omgeving waar u uitgebreid kunt ontspannen, rondwandelen en tegelijkertijd kunt genieten van een gastronomisch intermezzo in het smaakvolle en romantische restaurant. Gelegen in het adembenemende heuvellandschap in de streek van Zuid-Hageland op de grens van Limburg en Brabant zijn wij enorm vlot te bereiken met zowel de wagen als het openbaar vervoer. Voor uw huwelijksfeest is dit waarlijk een exclusieve droomlocatie!

Contacteer ons

Lees meer

smaakvolle klassevolle zalen voor uw huwelijksfeest bij Kermt

Bij de waterhoek weten de uitbaters wat de mensen wensen. U zult hartelijk welkom geheten worden in De Waterhoek. De ervaren, attente en bekwame medewerkersploeg verzekert dat het u in De Waterhoek aan niets mankeert.

Twee heel sublieme zalen vormen de basis van ons imposante feestzalencomplex. Voor de fijnere, intiemere diners is het Lavendelhofke (capaciteit 120 personen) uitermate geschikt en voor de grootste diners kan u terecht in onze topzaal De Appelgaard (capaciteit 400 personen). Wij beschikken verder over een zestal kleinere feestzalen die plaats verschaffen voor 700 mensen. Voor de grootste events zoals bijvoorbeeld galabals, bvb. galabals kunnen de zalen tot een capaciteit van 1500 personen uitgebreid worden. De magnifiek gedecoreerde tafels zijn een lust voor het oog. Indien u voor achtergrondmuziek opteert, staat onze huis-dj tot uw dienst maar u kunt ook uw eigen dj kiezen.

Schitterende terrassen voor een geslaagde receptie bij uw huwelijksfeest

Voor zowel kleinere als grotere gelegenheden heeft De Waterhoek de meest geschikte zalen voor u. De stijlvolle, imposante feestruimtes en de bevallige inrichting zullen indruk maken op uw genodigden. Ons feestzalennetwerk is op een zeer doordachte manier in elkaar gezet. Kortom, zalen met een ziel en met cachet die direct een overweldigende impressie nalaten! Alle mogelijke feestgelegenheden zoals bvb. een huwelijksfeest en bedrijfsaangelegenheden zoals seminars vinden hier de juiste setting. Bij aangenaam weer staan de magnifieke terrassen tot uw beschikking voor onze gerenommeerde recepties. Dankzij het bekoorlijke panorama zullen onze met veel liefde en kunde bereide hapjes nog beter smaken. Indien het weer wat tegenzit, is er echter geen reden tot ongerustheid. Onze zalen bieden namelijk een heel valabel alternatief voor als het weer het niet toestaat om buiten op het terras te vertoeven. Een huwelijksfeest bij Kermt wordt in De Waterhoek een onvergetelijk festijn!

Oog voor de kleinste detail en mooi verzorgde tafels

Bij de organisatie van uw huwelijksfeest besteden wij de grootste zorg aan onze ten allen tijde smaakvol opgemaakte tafels. Onze eretafel zal ongetwijfeld uw genodigden imponeren en daarnaast kunnen de gasten aanschuiven aan fijne ronde tafels voor zes tot dertien personen. De klassevolle witte borden, van hoogkwalitatief design geven nog wat meer cachet. In dekeuze van de kleuren hebt u bijna onbeperkte vrijheid.

 De basiskleuren van het tafellinnen zijn wit, zwart of beige, kleuren die heel mooi combineerbaar zijn met goud, aubergine, bruin of bordeaux. Het ruime keuzepalet aan menukaarten gaat ook nog eens op ideale wijze samen met het al even kwaliteitsvolle tafellinnen. Op basis van een powerpoint file kan u uw indeling van de zalen volledig zelf op punt stellen. In samenspraak met onze behulpzame medewerkers zijn zaken zoals extra aankleding, decoratie, enzovoort zeker bespreekbaar. De deskundige medewerkers van De Waterhoek zullen u bijstaan met raad en daad om uw gelegenheid zo mooi mogelijk aan te kleden en naar het allerhoogste niveau te tillen. Onze zalen, toiletten en tuinen zijn toegankelijk voor kinderwagens en andersvaliden. Zo wordt uw huwelijksfeest bij Kermt een groot succes!

Genieten van een brunch in stijl bij Kermt

Bij ons bent u aan het juiste adres om in stijl te genieten van een uitgebreide brunch. Een brunch bij De Waterhoek is een geweldig goede manier om iets vieren of het gewoon gezellig te maken met familie, collega’s of vrienden. Onze speciale brunchformule bevat onder meerde smakelijkste fruitsappen, verfijnde Luxemburgse schuimwijn en een dessertenbuffet waarvan u onder de indruk zal zijn. Zelfs onze koffie en thee zijn van bovengemiddeld niveau om de brunch helemaal àf te maken.

Prachtplek voor huwelijksfeest, seminars en bedrijfsevenementen

Voor alle bedrijfsgelegenheden heeft Kasteelhoeve De Waterhoek een geschikte zaal voor u. Onze topzaal Appelgaard heeft zelfs een i3-touch lcd en wifi ter beschikking. De schermen (in high definition) in onze zalen zijn van topkwaliteit. De touchscreentechnologie biedt het grootste gebruiksgemak. Tijdens creatieve sessies kan u heerlijk rondwandelen op het bekoorlijke domein om extra inspiratie en zuurstof op te doen.

Traiteur en catering nabij Kermt

Zijn de zalen van De Waterhoek volzet op uw favoriete datum voor een huwelijksfeest? Of heeft u reeds een zaal gereserveerd en zoekt u nog een traiteur? U organiseert in uw bedrijfsgebouwen een congres, seminar, receptie of opendeurdag en u wenst uw bezoekers zonder kopzorgen te ontvangen? Dan bieden wij u onze traiteur en cateringsservice aan. Rekening houdend met de geprefereerde locatie en gastronomische wensen stellen wij u een offerte op maat op! Met onze traiteurmenu’s voor grote of kleine groepen zult u absoluut scoren. Alle hoogstaande menu’s op de goed gevulde lijst zijn van de allerhoogste topkwaliteit. Check dus zeker onze website voor extra informatie over onze formules.

De Waterhoek is zonder twijfel de succesformule bij Kermt voor een huwelijksfeest!