Locatie bedrijfsevent Kortenaken – De Waterhoek

bedrijfsevent Kortenaken - Een prachtige locatie voor een bedrijfsevent op een geringe afstand van Kortenaken - De Waterhoek

De Waterhoek, een ideale locatie voor een bedrijfsevent bij Kortenaken

Bent u op zoek naar een geweldige prachtplek voor een bedrijfsevent bij Kortenaken? Wilt u een bedrijfsevent organiseren op een geweldige idyllische prachtlocatie? De Waterhoek met zijn wondermooie kasteelhoeve is de perfecte locatie voor uiteenlopende soorten evenementen. Van een bedrijfsevent tot familiefeesten, seminars, productvoorstellingen, congressen, enzovoort. Ontspannen, rustig wandelen, proeven van gastronomische hoogstandjes in het restaurant, het kan allemaal in de prachtige omgeving van De Waterhoek. Onze locatie is mooi gelegen in Zuid-Hageland in het heuvelachtige gebied in de buurt van Tienen en vlot te bereiken met de wagen of het openbaar vervoer. De exclusieve droomlocatie van De Waterhoek is de place to be voor uw bedrijfsevent!

Contacteer ons

Lees meer

elegante stijlrijke zalen voor uw bedrijfsevent bij Kortenaken

De warmhartige familie weet al generaties lang wat de genodigden tot in het kleinste detail verlangen voor een bedrijfsevent. U zult warm welkom geheten worden in De Waterhoek. Het zal aan niets ontbreken, want onze kundige medewerkersploeg staat dag en nacht voor u paraat.

Twee zeer betoverende, magnifieke zalen vormen de basis van ons knappe zalensysteem. Voor de intiemere, fijnere feestbuffetten is het Lavendelhofke (capaciteit 120 personen) zeer geschikt en voor de ruime diners kunt u terecht in topzaal De Appelgaard (capaciteit 400 personen). Wij beschikken verder over een zestal kleinere, innigere zalen die plaats verschaffen voor 700 mensen. Voor zeer grote aangelegenheden zoals galabals kunnen de zalen tot een capaciteit van 1500 personen worden vergroot. De zeer verzorgde en ongelofelijk stijlvol gedecoreerde tafels zullen direct in het oog springen. Indien u voor achtergrondmuziek opteert, staat onze huis-dj tot uw beschikking maar u kan ook uw eigen dj gebruiken.

Prachtige terrassen voor een succesvolle receptie bij uw bedrijfsevent

U snapt onmiddellijk dat zowel voor kleine als grote feestevenementen De Waterhoek een zeer geschikte zaal kan aanbieden. De stijlvolle, imposante vertrekken en de wondermooie inrichting zullen indruk maken op uw genodigden. Alle zalen zijn uniek, aantrekkelijk en smaakvol samengesteld. Kortom, zalen met cachet en een ziel die direct een overweldigende impressie nalaten! Een bedrijfsevent, andere feestgelegenheden of professionele events zoals bedrijfsdiners en seminars komen hier bijzonder goed tot hun recht. Onze buitenterrassen bieden een mooie meerwaarde als het mooi weer is. De genodigden zullen niet enkel smullen van de heerlijke traktaties, maar ook van het betoverende uitzicht. Maar er is geen reden tot paniek wanneer de weergoden wat tegenwerken. Onze binnenvertrekken bieden namelijk een heel valabel alternatief voor als het weer het niet toestaat om buiten op het terras te vertoeven. Een bedrijfsevent bij Kortenaken wordt in De Waterhoek een onvergetelijk evenement!

Oog voor het kleinste detail en knap gedecoreerde tafels

Bij de organisatie van uw bedrijfsevent besteden wij de grootste zorg aan onze altijd zeer smaakvol gedekte tafels. Onze eretafel zal gegarandeerd uw gasten doen achterover vallen en daarnaast kunnen de gasten aanschuiven aan prachtige ronde tafels voor zes tot dertien personen. De elegante witte borden, van hoogkwalitatief design geven nog wat extra cachet. In dekeuze van de kleuren krijgt u vrijwel onbeperkte vrijheid.

 De kleur van het tafelgoed kunt u krijgen met als basiskleur zwart, beige of wit, combineerbaar met goud, bruin, bordeaux of eventueel aubergine. Uiteraard past ons uitgebreide gamma aan mooi vormgegeven menukaarten mooi bij de rest van de tafel. Op basis van een powerpoint file kan u uw indeling van de zalen volledig zelf op punt stellen. Extra decoratie kunt u natuurlijk bespreken met onze behulpzame mensen. Onze deskundige medewerkers hebben zodanig veel expertise en ervaring in huis dat ze samen met u uw feestconcept naar een zeer hoog niveau zullen tillen. Onze zalen, tuinen en toiletten zijn toegankelijk voor andersvaliden en kinderwagens. Alles stellen wij in het werk om van uw bedrijfsevent bij Kortenaken een groot succes te maken!

Gezellig brunchen in stijl bij Kortenaken

Voor een brunch bent u bij De Waterhoek op de juiste plek. Perfect voor als u iets te vieren heeft zoals een bedrijfsevent of eens wilt samenzijn met een kleine of grote groep mensen. Geniet op onze brunches in een magnifieke omgeving van heerlijke Luxemburgse wijnen of fruitsappen, een uitgebreid dessertenbuffet en de lekkerste hapjes. Zelfs onze thee en koffie zijn van enorm hoog niveau om de brunch tot in de puntjes àf te maken.

Prachtlocatie voor bedrijfsevent, bedrijfsevenementen en seminars

De Waterhoek biedt geschikte zalen aan voor ieder type van bedrijfsgebeuren. Onze zaal Appelgaard heeft zelfs een i3-touch lcd en wifi ter beschikking. De schermen (in high definition) in onze zalen zijn van topkwaliteit. De touchscreentechnologie biedt het allergrootste gebruiksgemak. Tijdens creatieve brainstormsessies kunt u heerlijk rondwandelen op het prachtige domein om extra zuurstof en creatieve inspiratie op te doen.

Traiteur en catering nabij Kortenaken

Zijn de feestzalen van De Waterhoek volzet op uw favoriete dag voor een bedrijfsevent? Of heeft u al een zaal gereserveerd en zoekt u nog een traiteur? U houdt in uw bedrijfsgebouwen een receptie, opendeurdag of seminar en u wenst uw genodigden zorgeloos te verwelkomen? Dan bieden wij u onze traiteur en cateringsservice aan. Rekening houdend met de gekozen locatie en gastronomische wensen stellen wij u een offerte op maat op! Met onze traiteurmenu’s voor kleine of grote groepen zal u absoluut scoren. Alle superlekkere menu’s op de goed gevulde lijst zijn van onbetwistbare kwaliteit. Raadpleeg dus zeker onze website voor extra informatie over onze formules.

De Waterhoek is ongetwijfeld de succesformule bij Kortenaken voor een bedrijfsevent!