Locatie bedrijfsevenement Alken – De Waterhoek

bedrijfsevenement Alken - Een fraaie locatie voor een bedrijfsevenement niet ver uit de buurt van Alken - De Waterhoek

De Waterhoek, een gedroomde locatie voor een bedrijfsevenement bij Alken

Op zoek naar een bedrijfsevenement in een geweldige idyllische setting bij Alken? De Waterhoek met zijn geweldige kasteelhoeve is de ideale locatie voor verschillende soorten evenementen. Voor een familie-evenement, een bedrijfsevenement of voor zakelijke aangelegenheden zoals meetings, productvoorstellingen of congressen bent u hier aan het juiste adres. Bij ons kunt u volledig wegdromen in een wondermooie omgeving waar u uitgebreid kan wandelen, ontspannen en tegelijkertijd kan proeven van een culinair intermezzo in het smaakvolle en romantische restaurant. Onze locatie is prachtig gelegen in Zuid-Hageland in het heuvelachtige landschap in de buurt van Tienen en gemakkelijk bereikbaar met de wagen of het openbaar vervoer. Voor uw bedrijfsevenement is dit waarlijk een exclusieve toplocatie!

Contacteer ons

Lees meer

Chique stijlrijke zalen voor uw bedrijfsevenement bij Alken

Bij de waterhoek weten de uitbaters wat de mensen wensen. Zoals het hoort heten ze u altijd hartelijk welkom in De Waterhoek, bij Alken. Het zal aan niets ontbreken, want onze ervaren medewerkersploeg staat dag en nacht voor u klaar.

Twee uiterst fraaie zalen vormen de basis van ons imposante feestzalencomplex. Voor de kleinere, intiemere diners is het Lavendelhofke (capaciteit 120 personen) zeer geschikt en voor de grotere feestbuffetten kan u terecht in De Appelgaard (capaciteit 400 personen). Wij bieden voorts een zestal kleinere zalen die plaats bieden aan 700 mensen. Als u een groot event, zoals een galabal, wilt organiseren, kunnen de verschillende zalen moeiteloos uitgebreid worden tot een capaciteit van 1500 mensen. De knap gedecoreerde tafels zijn een lust voor het oog. Indien u voor achtergrondmuziek opteert, staat onze huis-dj tot uw dienst maar u kunt ook uw eigen dj meenemen.

Formidabele terrassen voor een succesrijke receptie bij uw bedrijfsevenement

U begrijpt meteen dat zowel voor kleine als grote feesten De Waterhoek een perfecte zaal kan aanbieden. De sierlijke aankleding komt zeer mooi tot uiting in de statige vertrekken. Alle zalen zijn uniek, aantrekkelijk en smaakvol samengesteld. De zalen voldoen aan de hoogste eisen en hebben cachet! Alle mogelijke feestgelegenheden zoals bvb. een bedrijfsevenement en bedrijfsmanifestaties zoals seminars vinden bij ons de juiste setting. Onze terrassen bieden een geweldige meerwaarde wanneer het mooi weer is. Dankzij het attractieve uitzicht zullen onze met veel liefde bereide versnaperingen nog beter smaken. Maar er is geen reden tot paniek wanneer de weersomstandigheden wat tegenzitten. Onze binnenvertrekken bieden namelijk een uiterst valabel alternatief voor als het weer het niet toelaat om buiten op het terras te vertoeven. Een succesrijke formule voor een bedrijfsevenement bij Alken!

Oog voor afwerking en fraai aangeklede tafels

Voor een bedrijfsevenement zijn de tafels van het allergrootste belang en daarom besteden wij daar meer dan voldoende aandacht aan. Onze eretafel zal zonder enige twijfel uw genodigden doen achterover vallen en daarnaast kunnen de gasten aanschuiven aan sierlijke ronde tafels voor 6 tem.13 personen. Onze witte designborden zullen het cachet van uw bedrijfsevenement naar een nog straffer niveau tillen. U kunt zelf mee de kleuren kiezen.

 De kleur van het tafellinnen kan u krijgen met als basiskleur beige, wit of zwart, mooi combineerbaar met bordeaux, bruin, goud of aubergine. Het uitgebreide keuzepalet aan menukaarten gaat uiteraard op ideale wijze samen met het al even kwalitatieve tafellinnen. Op basis van een powerpoint file kan u uw indeling van de zalen volledig zelf op punt stellen. Extra zaalaankleding kunt u uiteraard bespreken met onze behulpzame mensen. De bereidwillige, deskundige en behulpzame medewerkers van De Waterhoek zullen u bijstaan met raad en daad om uw bedrijfsevenement of ander evenement zo mooi mogelijk aan te kleden en naar het hoogst mogelijke niveau te tillen. Onze tuinen, zalen en toiletten zijn toegankelijk voor kinderwagens en andersvaliden. Op die manier wordt uw bedrijfsevenement bij Alken een groot succes!

Uitgebreid brunchen in luxe en stijl bij Alken

Bij ons bent u aan het juiste adres om in stijl te genieten van een uitgebreide brunch. Perfect voor als u iets te vieren heeft zoals een bedrijfsevenement of eens wilt samenkomen met een kleine of grote groep mensen. Geniet op onze brunches in een bekoorlijke locatie van de lekkerste Luxemburgse wijnen of fruitsappen, een zeer uitgebreid dessertenbuffet en de heerlijkste hapjes. Een smakelijk kopje thee of koffie maakt het helemaal compleet.

Prachtplek voor bedrijfsevenement, seminars en bedrijfsevenementen

De Waterhoek biedt zalen op maat aan voor ieder soort bedrijfsaangelegenheid. Onze topzaal Appelgaard heeft zelfs een i3-touch lcd en wifi ter beschikking. Onze geavanceerde beelschermen leveren kristalheldere beelden in high definition. De touchscreentechnologie biedt het grootste gebruiksgemak. Tijdens creatieve sessies kan u aangenaam wandelen op het betoverende domein om extra zuurstof en creatieve inspiratie op te doen.

Traiteur en catering nabij Alken

Zijn de zalen van De Waterhoek niet beschikbaar op uw gewilde dag voor een bedrijfsevenement? Of heeft u reeds een feestzaal geboekt en bent u nog op zoek bent naar een traiteur? U organiseert in uw bedrijfsgebouwen een congres, opendeurdag receptie of seminar en u wenst uw gasten zonder zorgen te ontvangen? Dan bieden wij u onze catering- en traiteurservice aan. Afhankelijk van de gekozen locatie en culinaire wensen stellen wij u een offerte op maat op! Met onze traiteurmenu’s voor grotere of eerder kleine groepen zult u honderd procent zeker scoren. Alle superlekkere menu’s op de uiterst uitgebreide lijst zijn van onberispelijke topkwaliteit. Check dus snel onze website voor aanvullende informatie over onze formules.

De Waterhoek is zonder twijfel de succesformule bij Alken voor een bedrijfsevenement!